Iklan

Tuesday, June 8, 2010

Saya Budak Baru Belajar

Salam.
Hari ini saya buat blog. Sebab saya seorang penganggur. Untuk tidak rasa bersalah, saya mahu buat sesuatu. So, saya pilih untuk belajar buat blog.
Kenapa Blog?
Sebab di zaman ni nenek tua bongkok tiga dan budak sekolah rendah pun ada blog. Adakah saya sekadar mengikut orang? Sungguh x kreatif kalau macam tu. BUKAN . SALAH . Saya cuma tidak mahu ketinggalan. Saya dah biasa tertinggal bas. Sedih. Saya juga selalu tertinggal buku latihan tatabahasa waktu sekolah rendah dulu ( padahal x siap homework..hee). *Itu tindakan sengaja namanya. Malah saya jauh ketinggalan dari segi ...hmm..malas nk senaraikan sebab saya tak mahu bermula dengan senarai kegagalan. Ayuh!! Mari belajar bersama saya..!!
* Nama blog saya ialah LUKISAN-Subjek sekolah rendah yang saya suka tp selalu dapat C+*

2 comments:

isnahamid said...

hai nin..just drop by

selamat berblog nin..happy blogging! :)

nin said...

thanks! happy blogging to you too..(^_*)